Situl Inspectoratului Scolar al Judetului Galati

Proiecte, programe si concursuri scolare


Articol fara continut


 
Programe PHARE - Accesul la educatie

Accesul la Educație pentru Grupurile Dezavantajate

În cadrul Programului privind Accesul la Educatie pentru Grupurile Dezavantajate, initiat de Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului, cu finantare din partea Uniunii Europene, Inspectoratul Scolar al Judetului Galati a obtinut finantare pentru aplicatia „Împreuna la scoala pentru reusita în viata!”

Fondurile necesare derularii acestui proiect sunt asigurate prin: Programul PHARE/2005/017-553.01.01.02/GL (181.858 Euro), Consiliul Judetean Galati (14.579 Euro), Consiliul Local Galati (7.698 Euro), Consiliul Local Frumusita (4860 Euro), Consiliul Local Tecuci (1944 Euro), Consiliul Local Ivesti (1458 Euro), Consiliul Local Barcea (1458 Euro), Consiliul Local Grivita (1458 Euro), Consiliul Local Pechea (1458 Euro), Consiliul Local Liesti (1458 Euro). Implementarea Proiectului se realizeaza pe parcursul a 12 luni, începând cu luna decembrie 2007.

Proiectul se deruleaza prioritar în urmatoarele unitati scolare: Scoala Gimnaziala Nr.15 Galati, Scoala Gimnaziala Nr. 2 Tecuci, Scoala nr.1 Barcea (Scoala Primara Podoleni), Scoala Gimnaziala Nr. 3 Ivesti, Scoala Gimnaziala Grivita (Scoala Primara Calmatui), Scoala de Arte si Meserii Nr. 2 Liesti, Scoala Gimnaziala Frumusita, Grupul Scolar Pechea (Scoala Nr. 4 Pechea).

Obiectivul general

Proiectul are ca obiectiv fundamental asigurarea participarii la educatie a persoanelor provenite din grupurile dezavantajate. Se are în vedere cresterea nivelului de implicare a acestor elevi în activitatile de învatare, prin transformarea mediului scolar din 8 unitati de învatamânt din judetul Galati într-un mediu incluziv. Se urmareste desegregarea si oferirea unei “a doua sanse” la educatie persoanelor care provin din grupuri sociale defavorizate. În acest sens proiectul îsi propune:

Obiectivele specifice

  • Cresterea cu 20% a frecventei scolare, mentinerea în scoala si îmbunatatirea rezultatelor scolare a unui numar de 450 elevi din învatamântul obligatoriu, care se afla in situatie de esec scolar sau risc de abandon scolar.
  • Asigurarea unei a doua sanse la educatie pentru 130 de persoane care, nu au frecventat niciodata scoala, sau, au abandonat învatamântul primar.
  • Scaderea cu 20% a ratei abandonului scolar în scolile din judetul Galati, prin furnizarea de servicii educationale adaptate nevoilor fiecarui copil si crearea unui mediu scolar incluziv.
  • Prevenirea segregarii si marginalizarii copiilor romi, a copiilor cu dizabilitati si a celor din medii dezavantajate socio-economic prin derularea unei campanii de advocacy privind problematica segregarii, marginalizarii, educatiei interculturale /incluzive si a copiilor cu cerinte educative speciale si înfiintarea unui centru de resurse pentru educatie incluziva.

Activitati desfasurate

  • Identificarea beneficiarilor directi;
  • Amenajarea Centrului de Resurse pentru Educatie Incluziva si a Cabinetelor de Resurse din cele opt scoli pilot;
  • Organizarea mai multor grupe de gradinita de vara
  • Formarea cadrelor didactice
  • Educatie remediala pentru copiii cu dificultati de învatare, dezavantajati socio-economic cu esec scolar si/sau tendinta de abandon scolar;
  • Sprijin psihopedagogic pentru integrarea copiilor cu CES în învatamântul public, activitate desfasurata în Scolile Gimnaziale Nr.15, Nr.2 Tecuci si la Centrul de Resurse pentru Educatie Incluziva;
  • Terapii specifice de recuperare-reabilitare pentru copiii cu dizabilitati neuromotorii integrati în scoala publica;
  • Terapia tulburarilor de limbaj pentru copiii din scolile de masa cu afectiuni logopedice si cu deficiente senzoriale de auz si vaz, în scopul optimizarii calitatii comunicarii verbale pentru evitarea esecului scolar, a abandonului si mentinerea acestora în scolile publice;
  • Activitati extrascolare sustinute de elevii de etnie roma, de cei cu dizabilitati care frecventeaza cursurile scolii publice si de cei defavorizati social;
  • „Scoala parintilor” /„Clubul parintilor”;
  • Organizarea de clase de tip “ A doua sansa” la învatamântul primar si secundar inferior;
  • Activitati extrascolare care au ca efect desegregarea si crearea unui mediu scolar incluziv;
  • Activitati de consiliere-pentru elevi, parinti si cadre didactice
  • Campania de advocacy;
  • Activitati de voluntariat comunitar;
  • Activitati de monitorizare, feed-back si evaluare;

Rezultate asteptate

Educational:

  • copiii vor avea rezultate scolare îmbunatatite;
  • numarul elevilor care vor urma un ciclu superior de învatamânt va creste;
  • se vor îmbunatati capacitatile de relationare si comunicare ale elevilor, atât în grup cât si în familie;
  • cresterea oportunitatilor de integrare scolara si profesionala /sociala
  • finalizarea educatiei de baza prin cursuri tip „A doua sansa”
  • cresterea sanselor de finalizare a învatamântului obligatoriu;
  • îmbunatatirea frecventei elevilor la cursuri;

Social:

  • grupurile tinta, beneficiarii se vor dezvolta personal, vor reusi sa progreseze, sa îsi dezvolte abilitati care sa le favorizeze progresul social.

Spiritual/valoric:

  • Persoanele incluse în proiect vor participa la interactiuni între culturile minoritare si cele majoritare. Astfel ei vor dobândi cunostinte privind moduri de viata alternative, atitudini non-discriminatorii, vor valorifica diferentele, îsi vor dezvolta creativitatea, spiritul civic si de observatie
 
Internet in scoala ta

In aceasta pagina se vor face comunicari permanente privind evolutia proiectului „INTERNET ÎN SCOALA TA. Conectarea la internet broadband a unitatilor scolare din Regiunea Sud-Est.” prin Programul Operational Sectorial „Cresterea Competitivitatii Economice” 2007 - 2013, Axa III „Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public”, Domeniul Major de Interventie 1 „Sustinerea utilizarii tehnologiei informatiei”, Operatiunea 4 „Sustinerea conectarii unitatilor scolare la internet prin conexiuni broadband”.


 
Programul de Granturi pentru Dezvoltarea Scolara

Programul de Granturi pentru Dezvoltarea Scolara

Descrierea programului
Obiective generale
Grupuri tinta
Ghidul aplicantului (arhiva zip) 

Descrierea programului

Prin Programul de Granturi pentru Dezvoltare Scolara unitatile de invatamant si comunitatile locale sunt incurajate sa identifice problemele cu care se confrunta, sa formuleze si sa implementeze propriile solutii pentru rezolvarea acestora, solutii concretizate in proiecte de dezvoltare scolara.

Obiective generale

  • Intarirea capacitatii institutionale locale pentru asumarea responsabilitatilor care decurg din descentralizarea invatamantului preuniversitar
  • Eficientizarea gestiunii resurselor disponibile la nivelul unitatilor de invatamant;
  • Cresterea capacitatii de elaborare si gestionare a proiectelor la nivelul unitatii de invatamant cat si la nivelul inspectoratelor scolare;
  • Imbunatatirea calitatii procesului didactic;
  • Imbunatatirea cadrului de colaborare intre scoala si comunitatea din care face parte;
  • Dezvoltarea serviciilor educationale in scolile speciale si in centrele scolare pentru educatie incluziva.

Grupul tinta

Toate unitatile scolare cu personalitate juridica, constituite in conformitate cu prevederile Legii nr. 354/2004 pentru modificarea si completarea Legii 84/1995, sunt eligibile sa participe la competitie. Grupul tinta al programului de granturi pentru dezvoltare scolara il constituie elevii, cadrele didactice si managerii scolari din unitatile de invatamant preuniversitar, precum si parintii si membrii comunitatilor locale.

 
Programe PHARE - Accesul la educatie pentru rromi

PHARE RO 0104.02 - Asigurarea accesului la educatie a grupurilor dezavantajate cu focalizare pe rromi

EURROM - Centru regional de insertie si reconversie profesionala, arte si meserii”

Localizare

Judetul Galati, populatia scolara din comunitatile rrome:

  • comuna Ivesti,
  • comuna Buciumeni,
  • municipiul Tecuci,
  • orasul Târgu Bujor

Obiective generale

Imbunatatirea situatiei socio-economice a copiilor rromi si a familiilor lor din judetul Galati prin implementarea unui sistem de dobandire a unor competente profesionale din mai multe domenii astfel incat la sfarsitul absolvirii unui ciclu de scolarizare–gimnaziu, scoala profesionala sau liceu sa poata practica mai multe meserii in vederea imbunatatirii situatiei socio-economice a tinerilor de etnie rroma si a familiilor lor intr-o zona defavorizata din punct de vedere economic.

Grupuri tinta

  • Copiii de etnie rroma cuprinsi in sistemul de invatamant obligatoriu, in ciclul gimnazial intre 10-14 ani din 4 localitati: comuna Ivesti, comuna Buciumeni, oras Targu Bujor si oras Tecuci.
  • Familiile copiilor de etnie rroma.
  • Comunitatile locale din Comuna Ivesti, comuna Buciumeni, oras Targu Bujor si oras Tecuci,
  • Profesorii scolilor cuprinse in proiect, educatorii si mediatorii scolari.
  • Consiliile locale si Consiliul Judetean, comunitatea locala si cea de etnie rroma.
  • Agentii economici, prin veniturile realizate din oferirea de bunuri si servicii.
  • Politia, biserica, sistemul de sanatate publica.
  • Sistemul de învatamant, prin dezvoltarea de curriculum specializat în problematica educatiei interculturale si a consilierii educationale, vocationale.

Obiective specifice

  1. Asistarea copiilor de etnie rroma pentru absolvirea invatamantului obligatoriu (prevenirea abandonului si a esecului scolar) si crearea unor sanse reale pentru integrarea mai usoara in societate, astfel incat sa poata sa obtina venituri proprii sau sa-si gaseasca un loc de munca la întoarcere in localitatile de unde provin
  2. Incurajarea factorilor decizionali la nivelul judetului de a contribui la sprijinirea copiilor de etnie rroma din mediul rural sa acceada spre invatamantul profesional si tehnic din municipiul Galati avand baza materiala competitiva la nivel european prin Programul Phare VET si parcurgerea unor module in paralel care sa le permita calificarea în mai multe meserii
  3. Reabilitarea si igienizarea scolilor din judetul Galati, orasul Tecuci, orasul Targu Bujor, comuna Buciumeni, comuna Ivesti, in care populatia scolara este preponderent de etnie rroma
  4. Reabilitarea si modernizarea unui camin si a unei cantine pentru a putea caza copii de etnie rroma care provin din judetul Galati, datorita locurilor rezervate prin lege (2 locuri in fiecare clasa de scoala profesionala sau liceu) si pentru efectuarea unor cursuri de dobandire a competentelor profesionale in sectoare prioritare ale economiei judetului Galati, pentru elevii absolventi ai clasei a VIII-a.

Rezultate asteptate

  • schimbarea ambientului scolii;
  • folosirea resurselor didactice moderne în desfasurarea orelor;
  • schimbarea viziunii scolii;
  • cunoasterea mai bine a oportunitatilor de imbunatatire a situatiei socio-economice a grupurilor dezavantajate;
  • cunoasterea semnificatiei notiunii de scoala democratica si interculturala;
  • organizarea activitatilor extrascolare atractive


 
RICOP - Restructurare si reconversie

Programul RICOP
Programul de Restructurare Industriala si Reconversie Profesionala ( RICOP) RO 9904, Componenta 3
Masuri Active de Ocupare a Fortei de Munca MAO - „CONSTRUIESTE-TI VIITORUL”

Obiectiv general

Oferirea de consiliere si informare in cariera si orientare catre locurile de munca vacante (in intreprinderile deja existente sau nou create ) sau catre o forma de pregatire profesionala.

Scopul proiectului

Obiectivul 1 - Insertia si reinsertia pe piata muncii sau spre o forma de scolarizare / calificare / recalificare a unui numar de 120 persoane disponibilizate din intreprinderi Ricop (in varsta de peste 40 de ani) sau membrii familiilor acestora.
Obiectivul 2 - Orientarea carierei unui numar de 420 de beneficiari directi (persoane disponibilizate din intreprinderile Ricop, si membrii ai familiilor acestora care fac parte din populatia activa si nu au un loc de munca si nici nu urmeaza o forma de pregatire profesionala) avand ca rezultat realizarea unui un proiect personal de dezvoltare profesionala si aplicarea lui in practica.
Obiectivul 3 - Medierea directa a muncii pentru un numar de 120 persoane disponibilizate si 300 de membri  ai familiilor acestora.
Obiectivul 4 - Crearea si dotarea a trei Cabinete de Asistenta Psihopedagogica ( Informare si consiliere profesionala) in trei unitati scolare din municipiul Galati.

 
Programul de reabilitare

Programul de reabilitare cofinantat de Banca Mondiala, Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare si Guvernul Romaniei

Istoric
Obiectivele programului
Managementul programului
Rezultate

Istoric

Programul de Reabilitare a Scolilor are la baza un împrumut rambursabil al Guvernului României, garantat de Stat prin reprezentantul sau, Ministerul de Finante, fiind cofinantat de Banca Internationala de Reconstructie si Dezvoltare si Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei.

Valoarea Programului este de 130 mil.USD, din care, de la B.I.R.D., 70 mil. USD pentru lucrari de consolidare si servicii, iar de la B.D.C.E. ,  13,8 mil.USD pentru lucrari de consolidare.

Împrumutul a fost aprobat de Parlamentul României, prin Legile nr.71/1997 si 72/1997, si a intrat în vigoare prin publicarea lui în Monitorul Oficial nr.307/12.11.1997.

Obiectivele programului

Reabilitarea, modernizarea si mobilarea scolilor, având ca scop restabilirea sigurantei în exploatare a cladirilor scolare în pericol iminent de colaps si eliminarea dezavantajelor educationale ale elevilor care ocupa asemenea scoli

Cresterea capacitatii institutionale a Ministerului Educatiei si Cercetarii de planificare, dezvoltare si întretinere a cladirilor din sectorul educational public, la nivel central si judetean;

Programul se va încheia la data de 31.12.2003

Managementul programului

Programul de Reabilitare este condus de Directia Reabilitare Scoli din cadrul Ministerului Educatiei si Cercetarii.

Programul de Reabilitare a Scolilor este administrat de Unitatea de Management a Proiectului, care înglobeaza Directia Reabilitare Scoli si departamentul tehnic: managerii de zona si personalul tehnic, care coordoneaza si organizeaza activitatea pe mai multe judete; la nivelul judetului exista un manager judetean de proiect, care controleaza si organizeaza activitatile programului.

Unitatea de Management a Proiectului raporteaza activitatea conducerii Ministerului Educatiei si Cercetarii, Bancii Internationale de Reconstructie si Dezvoltare (BIRD) si Bancii de Dezvoltare a Consiliului Europei (BDCE) si este controlata financiar-economic de toti cei 3 cofinantatori

Managementul se bazeaza pe profesionalism, comunicare, responsabilitate, initiativa, creativitate, putere de munca si fidelitate fata de scopurile si obiectivele programului.

Rezultate

Din cele 842 de scoli incluse în Program, 300 se demoleaza, se reconstruiesc sau se extind, iar restul se consolideaza.

Scoala este privita ca un centru civilizator al mediului local, cu caracter social-cultural, având rol de comunicare la nivelul comunitatii locale, oferind spatiul desfasurarii întâlnirilor si schimburilor de idei interne si externe comunitatii.

În acest proiect au fost introduse noi materiale si tehnologii de construire, pentru a reusi sa se atinga gradul de civilizatie minim acceptat de secolul XXI, iar scoala sa se încadreze în normele societatii civilizate si sa fie un instrument al reformei învatamântului promovat de M.E.C. Noi standarde educationale, care sa satisfaca aceste cerinte, s-au elaborat în cadrul Programului de Reabilitare a Scolilor.

Prin acest Program, în judetul Galati au fost reabilitate 34 de unitati scolare.

 
Programul POSDRU


Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013

Evaluarea relevantei în oferta de formare pentru piata muncii a învatamântului profesional prin analiza insertiei socio-profesionale a absolventilor POSDRU/90/2.1/S/64310

Site-ul proiectului

Axa prioritara 2 - “Corelarea învatarii pe tot parcursul vietii pe piata muncii”

Domeniul major de interventie 2.1: Tranzitia de la scoala la viata activa

Obiectivul general

Monitorizarea insertiei pe piata muncii a absolventilor învatamântului profesional în scopul cunoasterii ratei de continuare a studiilor, a duratei procesului de tranzitie de la scoala la munca, a factorilor de succes în acest proces, si identificarea celor mai bune strategii de actiune pentru a facilita insertia socio-profesionala a absolventilor.

Obiectivele specifice

  • Crearea unei baze de date cu absolventii de SAM (scoala de arta si meserii) si AC (anul de completare), nivel 1 si 2 de calificare din doua promotii, din judetele Galati si Gorj, la 6 si respectiv 12 luni de la absolvire.
  • Realizarea rapoartelor de analiza a insertiei socio-profesionale a absolventilor în vederea adaptarii strategiilor de facilitare a insertiei socio-profesionale a absolventilor
  • Adaptarea ofertei educationale la cerintele pietei muncii pentru identificarea acelor strategii care sa optimizeze procesul de tranzitie de la scoala la viata activa pe baza rezultatelor monitorizarii insertiei socio-profesionale a absolventilor

Parteneriatul

  • Centrul Judetean de Resurse si Asistenta Educationala (C.J.R.A.E.) Galati
  • Institutul National de Cercetare Stiintifica în Domeniul Muncii si Protectiei Sociale
  • Inspectoratul Scolar Judetean Gorj
  • Centrul Judetean de Resurse si Asistenta Educationala (C.J.R.A.E.) Gorj

Bugetul proiectului

  • Valoarea totala a proiectului - 3.804.023 lei
  • Contributia solicitantului - 570.604 lei
  • Asistenta financiara nerambursabila - 3.233.420 lei

Grupul tinta si perioada de implementare

  • Elevi, tineri absolventi ai învatamântului profesional si tehnic nivelul 1 si 2 de calificare, absolventi ai promotiilor 2009 si 2010 din judetele Galati si Gorj.
  • Perioada de implementare: august 2010 – decembrie 2012

Rezultate asteptate

  • Baze de date populate cu informatii despre absolventii de invatamant profesional si tehnic
  • Oferta scolara optimizata si planul de scolarizare la nivel de judet, corelat cu cerintele de dezvoltare locala
  • Rapoarte de cercetare sociologica privind insertia absolventilor pe piata fortei de munca si un raport comparativ între cele doua regiuni
  • Centrul Judetean de Monitorizare a Insertiei Profesionale


 
Documente legislative de interes

Documente legislative de interes

 
Contractul colectiv de munca - Capitolul 1

CAPITOLUL I

DISPOZITII GENERALE

Art.1. Partile contractante recunosc si accepta pe deplin ca sunt  egale si libere în negocierea contractului Colectiv de Munca Unic la Nivel Judetean- Ramura Învatamânt si se obliga sa respecte în totalitate prevederile acestuia.

Art.2. Termenul angajator desemneaza:

¨ Inspectoratul Scolar Judetean Galati , reprezentat prin inspectorul scolar general;

¨ Unitatile de învatamânt preuniversitar, reprezentate prin directori;

¨ Alte institutii subordonate Ministerului Educatiei, Cercetarii si Tineretului sau inspectoratelor scolare, reprezentate prin directori generali/directori.

Termenul unitate, în conformitate cu prevederile art.1 alin. (3) si art. 13 alin. (2) din Legea nr. 130/1996, republicata, desemneaza:

¨ Unitatile si institutiile de învatamânt;

¨ Alte institutii subordonate Ministerului Educatiei, Cercetarii si Tineretului sau inspectoratelor scolare, prevazute în anexa nr. 5 la prezentul contract colectiv de munca.

Art.3 (1) Contractul Colectiv de Munca Unic la Nivel Judetean- Ramura Învatamânt are ca scop stabilirea drepturilor si obligatiilor reciproce ale angajatorului si salariatilor membri de sindicat si urmareste promovarea si garantarea unor relatii de munca echitabile, de natura sa asigure protectia sociala a salariatilor.

(2)  În ceea ce priveste conditiile specifice de munca, determinate conform legii, drepturile si obligatiile partilor se stabilesc prin prezentul contract colectiv de munca si prin acte aditionale încheiate la nivelul unitatilor/institutiilor de învatamânt.

Angajatorul are toate drepturile si obligatiile care decurg din legislatia în vigoare.

(3) Partile contractante garanteaza aplicarea clauzelor prezentului contract colectiv de munca unic la nivel judetean- ramura învatamânt pentru membrii sindicatelor semnatare ale acestuia.

Art.4 (1)  Partile se obliga ca, în perioada de aplicare a contractului colectiv de munca, sa nu initieze si sa nu sustina promovarea unor acte normative sau a altor dispozitii care ar conduce la diminuarea drepturilor care decurg din legislatia specifica învatamântului, în vigoare la data înregistrarii acestui contract precum si din prezentul  contract colectiv de munca.

(2)  Inspectoratul Scolar Judetean si  se obliga sa nu initieze nici un act normativ si/sau act administrativ cu caracter normativ  care priveste relatiile de munca si sistemul de învatamânt, fara consultarea sindicatelor semnatare ale prezentului contract colectiv de munca.

(3)  Eventualele completari ale prezentului Contract Colectiv de Munca Unic la Nivel Judetean- Ramura Învatamânt vor face obiectul unor noi negocieri

Art.5 (1) Prezentul contract colectiv de munca produce efecte pentru toti salariatii din învatamânt, conform art.11 alin. (1) lit.c) din Legea nr.130/1996, republicata

(2) Partile convin ca salariatii care nu sunt membri ai unui sindicat semnatar al prezentului contract sa plateasca o contributie lunara, pentru desfasurarea negocierilor colective, de 0,5% din veniturile lunare brute.

(3) Contributia de 0,5% platita de nemembrii de sindicat va fi incasata pe o rubrica separata din statul de plata, si va fi virata in contul sindicatului existent in unitatea respectiva;

- in situatia in care intr- o unitate exista mai multe sindicate, suma incasata va fi virata sindicatelor respective proportional cu numarul membrilor fiecarui sindicat existenti la nivelul unitatii respective,carora li se opreste cotizatia pe statul de plata.

- in unitatile unde nu exista sindicate, sumele incasate vor fi virate in subcontul constituit la Inspectoratul Scolar Judetean, conform art. 106, alin. 4.

(4) În cazul în care la nivelul unitatilor si  institutiilor de învatamânt  nu exista sindicate, se aplica prezentul contract colectiv încheiat la nivel judetean- ramura învatamânt. În aceste situatii, Inspectoratul Scolar Judetean va comunica unitatilor respective, în termen de 5 zile de la adoptare, obligatia si modalitatea de retinere a contributiei prevazute de art.5 alin. (3) din prezentul contract colectiv de munca.

Art.6 (1) Drepturile salariatilor prevazute în prezentul contract colectiv nu pot sa reprezinte cauza reducerii altor drepturi colective sau individuale care sunt recunoscute de legislatie si Contractul Colectiv de Munca Unic la Nivel National.

           (2)  În situatiile în care, în privinta drepturilor ce decurg din prezentul contract colectiv de munca, intervin reglementari legale mai favorabile salariatilor, acestea vor face parte, de drept, din contract.

            (3) Interpretarea clauzelor contractului se face prin consens. Daca nu se realizeaza consensul, clauza se interpreteaza potrivit regulilor dreptului comun. Daca si dupa aceasta exista divergente, interpretarea clauzelor se va face în sensul favorabil salariatilor, în limitele legii.

            Art.7 (1) Drepturile si obligatiile personalului didactic sunt reglementate prin Legea nr.128/1997 privind Statutul personalului didactic, cu modificarile si completarile ulterioare.

            (2) Orice propunere de modificare a legislatiei în vigoare privind drepturile si obligatiile personalului din învatamânt nu poate fi facuta fara consultarea sindicatelor  semnatare ale prezentului contract colectiv de munca.

            Art.8. Partile convin sa sarbatoreasca pe 5 octombrie, Ziua Mondiala a Educatiei, precum si de ziua patronului spiritual al localitatii, organizând împreuna, în timpul programului de lucru, numai manifestari specifice, dedicate acestora.

 
  • «
  •  Start 
  •  Prev 
  •  1 
  •  2 
  •  3 
  •  Next 
  •  End 
  • »


Page 1 of 3

Ultimele evenimente

  • 28.02.2012 - S-a publicat graficul derularii etapei transfer prin restrangere de activitate pentru anul scolar 2012-2013 Detalii ...

  • 28.02.2012 - In perioada 5 martie 2012 - 16 martie 2012 se deruleaza prima etapa de inscriere la clasa pregatitoare si clasa I Detalii ...

  • 28.02.2012 - Scolile cuprinse in programul Internet in scoala ta, care nu depun documentele financiare solicitate pana la 29 martie 2012, vor pierde calitatea de scoala beneficiara a acestui program Detalii ...


Pozitionare  : Home Programe FARA CATEGORIE

Numar de vizitatori unici pe acest site